تصاویر جالب و دیدنی از سریال جدید مهران مدیری

تصاویر جالب و دیدنی از سریال جدید مهران مدیری

 

تصاویر جالب و دیدنی از سریال جدید مهران مدیری

 
تصاویر جالب و دیدنی از سریال جدید مهران مدیری به نام شوخی کردم که به زودی اکران خواهد شد.

سریال شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری فردا شنبه -۱۶ شهریورماه- در دکورهای عظیمی که ویژه این سریال در یک سوله واقع در مناطق شمالی تهران ساخته شده، آغاز می شود.

تصاویر جالب و دیدنی از سریال جدید مهران مدیری

این سریال به مدت یک ماه پیش تولید فشرده داشت و حدود ۶۰ بازیگر مطرح تلویزیونی و سینمایی دارد که برای اولین بار در یک مجموعه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

این مجموعه در قالب آیتم های کوتاه به مسائل روز سیاسی و اجتماعی داخلی و خارجی می پردازد. این پروژه همچنان به صورت D.V.D برای شبکه خانگی تولید خواهد شد و همانند سریال قبلی مدیری، سرمایه گذار آن موسسه گلرنگ رسانه خواهد بود.


تصاویر جالب و دیدنی از سریال جدید مهران مدیری

تعدادی از بازیگرانی که به این مجموعه اضافه شده اند عبارتند از: سیدجواد رضویان، رضا شفیعی‌جم، بیژن بنفشه‌خواه، رامین ناصرنصیر، لاله صبوری و …

نویسندگان شوخی کردم، خشایار الوند، امیرمهدی ژوله، حمید برزگر، امیر وفایی، الهه زارع‌نژاد و … هستند.

تصاویر جالب و دیدنی از سریال جدید مهران مدیری

تصاویر جالب و دیدنی از سریال جدید مهران مدیری

تصاویر جالب و دیدنی از سریال جدید مهران مدیری

 


<
:: موضوعات مرتبط: سرگرمی و طنز , بازیگران , گالری عکس روز , مجله خبری , ,
:: برچسب‌ها: مهران , مدیری , مهران مدیری , طناز محبوب , شوخی , کردم , شوخی کردم , مهران مدیری شوخی , مهران مدیری شوخی کردم , نفس لایف , نفس , لایف , لوکس بلاگ , رزبلاگ , رزبلاگگ , , , MEHRANMODIRI , MODIRIMEHRAN , MODIRI , NAFAS , MEHARAN ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : NAFAS
تاریخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: