این مرد به جای رفتن به استخر های عمومی ترجیح داد که یک استخر همراه درست کند اما نکته جالب این قضیه مکان این استخر می باشد. این مرد به طرز عجیبی استخر خود را در ماشین خود ساخت تا هم از گرما در امان باشد و هم تنی به آب بزند البته این کار باعث افزایش توان ماشین به خاطر سنگینی شد.

این خودرو که یک "بی ام دبلیو" قدیمی بود پس از کمی تغییرات تبدیل به یک استخر متحرک شده بود و در خیابان ها حرکت می کرد.صاحب 27 ساله این خودرو برای فرار از گرما و همچنین ساخت یک خودروی منحصر به فرد دست به این کار زده و تقریبا هم قیمت خودرو برای تغییر دادن محیط داخلی آن خرج کرده بود. البته به میزان زیادی از توان ان خودرو به خطار سنگین شدن کاهش یافته است.

مردی که خودرو خود را به استخر تبدیل کرد (+عکس)

او برای اینکار تمامی صندلی ها را خارج کرده و درون خودرو را با موادی مانند سیمان یا عایق های ضد آب پوشانده بود تا خودرو بتواند در حالی که مملو از آب است حرکت کند.او که چند روزی با خودرواش در خیابان ها رانندگی کرد است بالاخره توسط پلیس دستگیر شد و این استخر متحرک فعلا در پارکینگ قرار دارد. پلیس ها زمانی که دیده بودند با هر دست انداز مقداری آب از خودرو خارج می شود به آن مشکوک شده و پس از متوقف کردنش متوجه این استخر شدند.

مردی که خودرو خود را به استخر تبدیل کرد (+عکس)


<
:: موضوعات مرتبط: خلاقیت ها , ,
:: برچسب‌ها: BMW , NAFAS , LIFE , NAFASLIFE , LIFENAFAS , نفسلایف , نفنس لایف , لایف , نفس , لایف نفس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : NAFAS
تاریخ : سه شنبه 22 مرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: