ازدواجی که ثابت کرد پول برای زندگی مهم نیست (تصاویر)

ازدواجی که ثابت کرد پول برای زندگی مهم نیست (تصاویر)

یک زوج اسکاتلندی با برگزاری مراسم ازدواجشان که هزینه ای 1 پوندی در برداشت ثابت کردند با کمترین هزینه ممکن نیز میتوان ازدواج و به قول جوانان ایرانی نیازی به وام ازدواج نیست کرد.

این مراسم شامل کیک ، حلقه های ازدواج ، دسته های گل، ارکستر و حتی عکاس و فیلمبردار بود و خانواده و دوستان نزدیک عروس و داماد نیز در آن شرکت داشتند. آنها موفق شدند با کمترین بودجه لحظات فراموش نشدنی برای خود و دوستان فراهم کنند. بیشترین مبلغ پرداختی توسط عروس و داماد هزینه ثبت رسمی ازدواجشان به مبلغ 70 پوند بود و لباس عروسی که از یک سایت حراجی به مبلغ 1 پوند خریداری شد.

ازدواجی که ثابت کرد پول برای زندگی مهم نیست (تصاویر)
 

عروس 36 ساله میگوید متوسط هزینه ازدواج در انگلیس اکنون حدود 20 هزار پوند است، اما ما نیازی به یک مراسم آنچنانی نداشتیم و دوست داشتیم پولهایمان را صرف کارهای مهمتری کنیم. به نظر من مهمترین بخش این مراسم، ازدواج با فردی است که عاشقش هستم و قرار است همسرم باشد.

این عروس خانم نقاش و داماد ترانه سرا و آهنگساز در سال 2009 با هم آشنا شده و سال گذشته میلادی رسما نامزد شدند. آنها تصمیم گرفتند مراسم ازدواج خود را به سادگی هرچه تمامتر برگزار کنند.
ازدواجی که ثابت کرد پول برای زندگی مهم نیست (تصاویر)

 

 

 


لباس عروسی نیز از یک سایت حراجی خریداری شد و باقی چیزها را دوستان و آشنایان به ما هدیه کردند. برای مثال کیکهای مراسم را عمه عروس پخته است و ترانه های شاد مجلس را پدر عروس خانم نواخته و عکاس و فیلمبردار نیز از آشنایان داماد هستند و در ازای کمکی که وی قبلا به آنها کرده بود از مجلس او عکس و فیلم تهیه کردند.


<
:: موضوعات مرتبط: سرگرمی و طنز , خلاقیت ها , گالری عکس روز , مجله خبری , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : NAFAS
تاریخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: